Повернення квитка

  • Повернення квитка може бути виконано не пізніше, ніж за 20 хвилин до відправлення потягу.
  • Повернення квитка передбачає вирахування збору Перевізника та збору, що стягується сервісом Europodorozh.
  • Повернення вартості квитка здійснюється на протязі 3 робочих днів.
Показати повні умови повернення Згорнути умови повернення

Обмін квитка

  • Обмін квитка може бути виконано не пізніше, ніж за 30 хвилин до відправлення потягу.
  • Обмін може бути виконано в межах таких параметрів, як: дата, час, тип знижки (розмір знижки), ім’я та прізвище пасажира.
  • Новий квиток не може відрізнятися наступними параметрами: кількість пасажирів та станції.
Показати повні умови повернення Згорнути умови повернення

info icon red Повернення та обмін можливий лише для квитків, придбаних через EuroPoezdka.com, EuroPodróże.pl, PolishTrains.eu або EuroPodorozh.com.ua
Для наших клієнтів працює безкоштовна гаряча лінія: 12 345 16 61 (оплата згідно з тарифом оператора).

1
Заповніть форму повернення

Дані повинні збігатися з тими, що були вказані при купівлі квитка. У разі виявлення розбіжностей вартість квитка не повертається.

2
Виберіть квиток до повернення

Вибраний квиток буде автоматично повернено. Сума повернення буде перерахована на рахунок або картку, яка була використана для оплати квитка.

3
Отримайте підтвердження повернення

Підтвердження повернення буде надіслано вам електронною поштою. Якщо повідомлення немає, перевірте папку СПАМ.

?
?
З будь-якими запитаннями звертайтеся до нашого офісу обслуговування клієнтів за телефоном безкоштовно 12 345 16 61 (оплата згідно з тарифом оператора) або електронною поштою за адресою: contact@europodorozh.com.ua Ми працюємо : Пн-Пт 08:00-23:00, Сб-Нд 09:00-23:00.
1
Заповніть форму обміну

Дані повинні збігатися з тими, що були вказані при купівлі квитка. У разі невідповідності обмін може бути не здійснений.

2
Виберіть нове сполучення

Після вибору квитка ви будете перенаправлені в режим обміну, де необхідно вибрати нове сполучення зі списку та підтвердити обмін.

3
Отримайте обміняний квиток

Новий квиток буде надіслано вам електронною поштою та SMS. Якщо повідомлення немає, перевірте папку СПАМ.

?
?
З будь-якими запитаннями звертайтеся до нашого офісу обслуговування клієнтів за телефоном безкоштовно 12 345 16 61 (оплата згідно з тарифом оператора) або електронною поштою за адресою: contact@europodorozh.com.ua Ми працюємо : Пн-Пт 08:00-23:00, Сб-Нд 09:00-23:00.