РЕГЛАМЕНТ ver. 3.00 (дійсний з 13.11.2025 р.)
-
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
- 1.1. Цей Регламент визначає правові принципи та правила користування Сервісом EuroPodorozh, включаючи надання послуг в електронному вигляді.
- 1.2. Власником та оператором Сервісу EuroPodorozh є компанія TravelTECH sp. z o.o. за адресою вул. проф. М. Жичковського 20, 31-864 Краків, зареєстрована у Реєстрі підприємців, що ведеться Районним судом Кракова - Середмістя, 11-м Господарським відділом Національного судового реєстру, під номером KRS 0000258229, ідентифікаційним податковим номером (NIP) 6751345369, номером Національного реєстру підприємств (REGON): 120268474, з статутним капіталом 51 100,00 (п'ятдесят одна тисяча сто) злотих, тел. 12 345 16 61 (плата згідно з тарифом оператора), що пропонує послуги, зазначені в цих Правилах, Користувачам, описаним нижче – далі – «Оператор Сервісу».
-
2. СЛОВНИК ТЕРМІНІВ
- 2.1. Квиток – документ, придбаний або отриманий у Сервісі EuroPodorozh на запит Користувача у Перевізника, що надає Користувачеві або іншій особі, яка є Пасажиром, право користуватися послугами залізничного транспорту певного Перевізника та/або іншою послугою, що надається ним, придбаною або доступною разом із послугою транспортування.
- 2.2. Служба Обслуговування Клієнтів або СОК – послуга в рамках Сервісу EuroPodorozh, що надається за допомогою засобів індивідуального зв'язку, яка дозволяє здійснювати у вибраних Перевізників на замовлення Користувача покупку Квитка разом з оплатою, доставкою, поверненням або обміном Квитка, а також отримувати іншу підтримку та обслуговування в рамках послуг, що надаються Сервісом EuroPodorozh.
- 2.3. Електронний платіжний інструмент – будь-який платіжний інструмент, у тому числі з віддаленим доступом до коштів, що дозволяє власнику здійснювати операції з використанням електронних носіїв або електронної ідентифікації власника, необхідної для здійснення операції, зокрема електронний грошовий інструмент, онлайн-переказ або платіжна картка.
- 2.4. Платіжна картка – електронний платіжний інструмент, що дозволяє однозначно ідентифікувати емітента та уповноваженого власника, що надає власнику право здійснювати платіж, а у випадку картки, виданої банком або установою, яка має законне право надавати кредити, – також здійснювати платіж за допомогою кредиту, у значенні ст. 4, абзацу 1, пункту 4 Закону від 29 серпня 1997 року – Банківське право.
- 2.5. Платіжний оператор – зовнішній суб'єкт, уповноважений та займається обробкою даних з метою забезпечення можливості здійснення платежів за допомогою електронних платіжних інструментів.
- 2.6. Політика Конфіденційності – політика конфіденційності та політика використання файлів cookie, що діє для Сервісу EuroPodorozh, доступна за адресою: https://www.europodorozh.com.ua/privacy-policy.
- 2.7. Перевізник – польське або іноземне транспортне підприємство, яке здійснює ліцензовані залізничні перевезення пасажирів на території Польщі або інших країн.
- 2.8. Регламент – цей регламент Сервісу EuroPodorozh доступний за адресою https://www.europodorozh.com.ua/terms.
- 2.9. Сервіс EuroPodorozh – інтернет-сервіс, що працює за адресою https://www.europodorozh.com.ua/ разом з додатком та іншими доменами, що належать Оператору Сервісу, а також Службою обслуговування клієнтів, що надає послуги та інформацію щодо залізничного громадського транспорту, а також дозволяє подати замовлення, здійснити покупку, оплату та доставку Квитка, а також його повернення, обмін або скаргу.
- 2.10. Засоби індивідуального зв'язку – телефон, електронна пошта або інтернет-месенджер.
- 2.11. Придбання квитка – дія, здійснена Оператором Сервісу на користь Користувача, що полягає у придбанні квитка через Сервіс EuroPodorozh відповідно до замовлення Користувача, поданого на підставі Регламенту.
- 2.12. Користувач - особа, яка користується Сервісом EuroPodorozh. Користувач також може бути визначений як «Пасажир» (в межах в яких Регламент стосується послуг, що надаються пасажирам залізничних сполучень), «Клієнт» або «Одержувач».
-
3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОРИСТУВАЧА ЗА КОРИСТУВАННЯ СЕРВІСОМ EUROPODOROZH
- 3.1. Користування Сервісом EuroPodorozh можливе за умови прийняття всіх положень Регламенту. Ця згода є одночасно заявою про волю і тягне за собою юридичні зобов'язання між Користувачем і Оператором Сервісу.
- 3.2. Користувач має право на безкоштовне використання Регламенту, його відтворення, копіювання, розповсюдження та запис, за винятком можливості його подальшої публікації та комерційного використання.
- 3.3. Користувач зобов'язується дотримуватися Регламенту користування з моменту початку використання послуг, що надаються через Сервіс EuroPodorozh, в тому числі Службу обслуговування клієнтів та послуг, що надаються електронним шляхом.
- 3.4. Користувач заявляє, що має повну дієздатність та право укладати юридично зобов’язуючі угоди, а також усвідомлює відповідальність за власні дії, що випливають з користування Сервісом EuroPodorozh.
- 3.5. Користувач заявляє, що користується послугами, що надаються в рамках Сервісу EuroPodorozh, від свого імені та на власну відповідальність, а в разі дій від імені третьої особи, в тому числі неповнолітніх, що має дійсне в юридичному сенсі повноваження та несе повну відповідальність за дії без повноваження або з перевищенням його меж.
- 3.6. Користувач заявляє, що буде користуватися Сервісом EuroPodorozh особисто і безпосередньо виключно з метою і в обсязі доступних послуг, описаних у цьому Регламенті, виключно у спосіб, що відповідає чинному законодавству, уникаючи будь-яких протизаконних дій. Зокрема, заборонено:
- 3.6.1. завантаження (в тому числі автоматичне), подальше поширення в будь-якій формі та будь-яким каналом, обробка в цілому або частково інформації, представленої у Сервісі EuroPodorozh,
- 3.6.2. використання Сервісу EuroPodorozh або представленого в ньому контенту в будь-яких цілях, не пов'язаних із запланованою подорожжю,
- 3.6.3. вчинення дій, які можуть призвести до перевантаження Сервісу EuroPodorozh, порушення або обходу заходів безпеки, запроваджених у сервісі,
- 3.6.4. модифікація або фальсифікація даних чи документів на будь-якому етапі у Сервісі EuroPodorozh, включаючи оплату та Купівлю Квитка.
- 3.7. Користувачеві заборонено використовувати у Сервісі EuroPodorozh неправдиві дані, зокрема, робити замовлення, використовуючи фальшиве ім'я або ім'я іншої особи без дійсного дозволу, а також здійснювати оплату за замовлені послуги, використовуючи, зокрема, фальшиву або чужу кредитну картку без дозволу.
-
4. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
- 4.1. Оператор Сервісу не гарантує, що результати, отримані та представлені Користувачеві в процесі пошуку у Сервісі EuroPodorozh, є актуальними та відображають варіанти, доступні для придбання. Водночас звертаємо увагу, що у Сервісі EuroPodorozh та в інших системах пошуку Квитків, що належать третім особам, можуть з'являтися інші пропозиції послуг, аналогічні тим, що шукає Користувач. Отримання результатів пошуку до моменту розміщення замовлення Користувачем у Оператора Сервісу для здійснення Покупки Квитка (тобто розміщення замовлення на послугу перевезення за допомогою Сервісу EuroPodorozh та її оплати) не створює для жодної зі сторін обов'язку придбання Квитка або інших послуг Перевізників та інших третіх осіб, представлених або оцінених Сервісом EuroPodorozh, включаючи СОК.
- 4.2. Сторонами договору перевезення або виконання будь-якої іншої послуги, пов'язаної з перевезенням, що пропонується через Сервіс EuroPodorozh, завжди є конкретний Перевізник та Користувач. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання договору перевезення або пов'язаних з ним послуг завжди несуть конкретні Перевізники. Назва перевізника надається Користувачеві кожного разу під час оформлення замовлення, перед моментом остаточного придбання, а також після замовлення та на оформленому квитку. Виконання договору перевезення та розгляд процедури розгляду скарг підлягають загальним умовам Перевізників, зазначеним під час процесу замовлення Квитка. Регламенти Перевізників доступні на сайті сервісу EuroPodorozh за адресою https://www.europodorozh.com.ua/terms/conditions-of-the-carriers
- 4.3. Оператор Сервісу не гарантує, що користування сервісомСервісом EuroPodorozh буде відбуватисьпроходити без збоїв, дефектівнесправностей, недоліків, перерв чиабо неможливості з’єднання з системамипідключення до систем третіх сторін,осіб, а також що результат пошуку відповідатиме очікуванням Користувача щодо змістовного наповнення, точності або корисності отриманої інформації. Дані, що надаються у Сервісі EuroPodorozh, змінюються з часом і залежать від поточної пропозиції третіх осіб та доступності транспортних послуг, а ціни не гарантуються до моменту придбання послуги на умовах, визначених цими особами.
- 4.4. Оператор Сервісу не несе відповідальності за збитки, понесені Користувачем, що виникли внаслідок скасування або затримки поїздки через страйк працівників Перевізника або інших служб, чия належна діяльність є необхідною для належного надання придбаної Користувачем послуги перевезення або виконання інших послуг, зазначених у Регламенті. Оператор Сервісу також не несе відповідальності за збитки, що виникли в результаті дії форс-мажорних обставин. Оператор Сервісу діє виключно в якості суб'єкта, що надає інформаційний сервіс. Оператор Сервісу не надає транспортних послуг, а також не надає послуг з платного пропонування вибору пропозицій будь-якого з Перевізників і з цієї причини не несе відповідальності за вибір, зроблений Користувачем.
- 4.5. Сервіс EuroPodorozh працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень. У цей час можна користуватися цим сервісом, за винятком положень пунктів 4.6 та 4.7.
- 4.6. Оператор Сервісу залишає за собою право на можливі перерви у можливості користування Сервісом EuroPodorozh в результаті відмови систем продажу Перевізників, спричиненої, наприклад, технічними перервами, сервісним обслуговуванням або аваріями. Оператор Сервісу не несе відповідальності за роботу систем Перевізників або інших третіх осіб.
- 4.7. Оператор Сервісу також залишає за собою право на можливі перерви у наданні послуг та роботі Сервісу EuroPodorozh у разі необхідності проведення технічних робіт, сервісного обслуговування або виникнення аварійних ситуацій.
-
5. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
- 5.1. Всі особисті дані, що надаються Користувачами під час користування Сервісом EuroPodorozh, обробляються відповідно до Розпорядження Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільний рух таких даних та скасування Директиви 95/46/ЄС - далі «Розпорядження» та іншими чинними нормами.
- 5.2. Адміністратором персональних даних Користувачів є Оператор Сервісу.
- 5.3. Детальна інформація щодо способів, цілей та підстав обробки персональних даних Користувачів, а також політика використання файлів cookie у Сервісі EuroPodorozh, доступна в Політиці конфіденційності .
-
6. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ, ПРИДБАННЯ КВИТКА, ФОРМИ ОПЛАТИ ТА ДОСТАВКИ КВИТКА І ФАКТУРИ
- 6.1. Користувач, користуючись сервісомСервісом EuroPodorozh, може знайти цікаві для нього залізничні сполучення, які його цікавлять, а також пов’язані та пов'язані з ними доступні пропозиції Перевізників. ОбравшиВибравши одну з запропонованих у такий спосібпредставлених таким чином пропозицій щодо придбання квиткаПридбання Квитка, Користувач може оформити замовлення. Оформлення замовленняЗамовлення на придбання квитка в сервісіПридбання Квитка у Сервісі EuroPodorozh відбуваєтьсяздійснюється шляхом заповненнявведення необхідних даних у персональній формів особисту форму, прийняття ПравилРегламенту та переходу до оплати вартості.ціни.
- 6.2. Користувач може звернутися до Служби Обслуговування Клієнтів може знайти потрібні залізничні сполучення та пов'язані з ними доступні пропозиції Перевізників. Вибравши одну з пропозицій, представлених Службою Обслуговування Клієнтів, Користувач може звернутися з проханням про її оцінку із зазначенням доступних форм оплати. Отримавши оцінку обраної пропозиції, Користувач, здійснюючи оплату на суму, вказану в пропозиції, погоджується з Регламентом та подає замовлення на придбання Квитка.
- 6.3. Користувач, шляхом подання вищезазначеного замовлення на Придбання Квитка, про яке йдеться в пунктах 6.1. та 6.2. вище, за умови отримання Оператором Сервісу необхідної оплати, подає замовлення та уповноважує Оператора Сервісу здійснити від його імені Придбання Квитка, далі «Замовлення на Придбання Квитка».
- 6.4. Правила Замовлення на Придбання Квитка.
- 6.4.1. Користувач зобов'язується використовувати в особистій формі у Сервісі EuroPodorozh або при зверненні до Служби Обслуговування Клієнтів справжні та правильні особисті дані.
- 6.4.2. Перед Замовленням на Придбання Квитка Користувач зобов'язаний ознайомитися з Регламентом та прийняти його, а також ознайомитися з умовами тарифу, що стосуються обраного сполучення, та пільгами, що надаються Користувачеві Перевізниками – розуміння умов, що регулюють даний тариф, допоможе Користувачеві вибрати найбільш привабливе за ціною сполучення, а також дозволить мінімізувати витрати на можливе скасування залізничного Квитка.
- 6.4.3. Перед Замовленням на Придбання Квитка Користувач отримує інформацію про обране сполучення, ціну Квитка, можливі форми оплати, а також про розмір сервісного збору.
- 6.4.4. Перед Замовленням на Придбання Квитка Користувач зобов'язаний перевірити правильність даних, вказаних у Сервісі EuroPodorozh або під час звернення до Служби Обслуговування Клієнтів, зокрема:
- 6.4.4.1. особистих даних, необхідних для Придбання Квитка,
- 6.4.4.2. обраного сполучення (в тому числі станції відправлення та призначення, класу, можливих пільг або знижок від Перевізників, дати та часу відправлення та прибуття),
- 6.4.4.3. інформації про термін оплати вартості Придбання Квитка у розмірі, зазначеному під час пошуку,
- 6.4.4.4. умов повернення/обміну квитка.
- 6.4.5. На деяких маршрутах перевезення можуть частково здійснюватися іншими видами транспорту, наприклад автобусами (зокрема Замінний автобусний транспорт у Польщі чи Швейцарії) – така інформація може бути розкрита в описі поїзда – наприклад, замість напису: "Train 12345", напис "Car";
- 6.4.6. Оператор Сервісу рекомендує бути обережними при замовленні перевезень з пересадками з коротким інтервалом часу, вказуючи на ризик затримок перевезень, що здійснюються Перевізниками.
- 6.4.7. Користувач зобов'язаний зберігати конфіденційність даних, пов'язаних з поїздкою (зокрема номер квитка, номер замовлення, маршрут поїздки та її термін, а також дані пасажирів), за винятком випадків, коли їх необхідно надати Перевізникам, наприклад, для перевірки права на проїзд, дійсність Квитка або пільг, і несе відповідальність за втрату їх конфіденційності.
- 6.5. Правила визначення та інформування про ціну та Придбання Квитка.
- 6.5.1. Придбання Квитка є одноразовою операцією і також підлягає умовам, правилам та нормам, визначеним третіми особами – Перевізниками.
- 6.5.2. Ціна Придбання Квитка складається з: плати за Квиток на користь Перевізника та сервісного збору на користь Оператора Сервісу.
- 6.5.3. Сервісний збір нараховується за:
- 6.5.3.1. проведення процесу вибору та оформлення замовлення на Придбання Квитка з можливістю здійснення оплати,
- 6.5.3.2. пошук та оцінку вартості Квитка з можливістю здійснення оплати через Службу Обслуговування Клієнтів,
- 6.5.3.3. Придбання квитка,
- 6.5.3.4. можливість повернення або обміну Квитка за допомогою форми, доступної Користувачеві у Сервісі EuroPodorozh, або через Службу Обслуговування Клієнтів,
- 6.5.3.5. доставка Квитка в електронній формі; у випадку Квитків у паперовій формі можуть виникнути додаткові витрати на доставку Квитка Користувачу кур'єром – ці витрати залежать від прайс-листа відповідної кур'єрської компанії і визначаються індивідуально.
- 6.5.4. Вартість Придбаного Квитка змінюється в часі та залежить від обраного залізничного сполучення та Перевізника.
- 6.5.5. На етапі пошуку сполучення Оператор Сервісу надає прогнозовані ціни на Придбання Квитка і не гарантує точність прогнозованої інформації.
- 6.5.6. Оператор Сервісу не має можливості порівнювати ціни на Придбання Квитка, включаючи оплату за Квитки та інші послуги Перевізників протягом наступних днів, і має у своєму розпорядженні лише ту інформацію про оплату, яка публікується в даний час Перевізниками.
- 6.5.7. Вартість Квитка встановлюється Перевізником і виражається в PLN або іншій валюті, зазначеній у Сервісі EuroPodorozh або повідомленій Користувачеві Службою Обслуговування Клієнтів за допомогою засобів індивідуального зв'язку. Оператор Сервісу не несе відповідальності за остаточну вартість Квитка та/або іншої послуги Перевізників.
- 6.5.8. Сервісний збір має змінну величину, яка може залежати, зокрема, від вартості Квитка, терміну надання послуги, часу, що минає від надання послуги до запланованої подорожі, маршруту подорожі, країни, в якій здійснюється подорож, мови обслуговування Замовлення на Придбання Квитка, а також форми Квитка та способу його доставки Користувачу.
- 6.5.9. Оскільки розмір сервісного збору залежить від елементів, вартість яких змінюється з часом і не може бути визначена Оператором Сервісу на постійній основі, Купівля Квитка буде здійснена за ціною, доступною на момент отримання Оператором Сервісу оплати або – у разі оплати Електронним платіжним інструментом – на момент виставлення Квитка.
- 6.5.10. Користувач отримує інформацію про остаточну суму вартості Квитка та сервісного збору, що складають ціну Придбання Квитка, до Придбання Квитка. Якщо остаточна вартість Квитка на момент зарахування платежу на рахунок Оператора Сервісу перевищує вартість, вказану під час оформлення Замовлення на Придбання Квитка, Оператор Сервісу може:
- 6.5.10.1. повернути Користувачеві всю суму, сплачену ним за цим рахунком, у номінальному розмірі,
- 6.5.10.2. призупинити Придбання Квитка, одночасно повідомляючи Користувача про підвищення ціни Придбання Квитка – в цьому випадку Користувач може:
- 6.5.10.2.1. доплатити необхідну суму для Придбання Квитка,
- 6.5.10.2.2. відмовитися від Придбання Квитка, у цьому випадку раніше сплачена за нього сума буде повернена Користувачеві у номінальному розмірі.
- Повернення сплачених сум у випадках, зазначених у цьому пункті, відбудеться протягом 7 днів з моменту отримання від Користувача інформації про відмову від придбання Квитка, на банківський рахунок або платіжну картку, з яких було здійснено оплату, або на інший рахунок, вказаний Користувачем.
- 6.5.11. Після отримання Замовлення на Придбання Квитка, Оператор Сервісу може зв'язатися з Користувачем з метою перевірки даних Користувача та підтвердження пропозиції. У разі неможливості зв'язатися з Користувачем або відсутності такої необхідності, Оператор Сервісу здійснює Придбання Квитка на підставі даних, наданих Користувачем, та відповідно до умов, зазначених під час Замовлення Придбання Квитка;
- 6.5.12. Якщо подорож вимагає додаткових послуг (наприклад, перевезення тварини, надмірний багаж, спеціальний ручний багаж, дитина без супроводу, додатковий догляд за пасажиром, допомога інваліду тощо), необхідно звернутися до Служби Обслуговування Клієнтів;
- 6.5.13. Оператор Сервісу, після отримання Замовлення на Придбання Квитка, залишає за собою право відмовити в його виконанні, якщо обраний Користувачем тариф не відповідає його призначенню. Умови тарифу визначаються Перевізником, і Оператор Сервісу не має на них впливу.
- 6.5.14. Користування Сервісом EuroPodorozh, ознайомлення з опублікованою інформацією без Замовлення на Придбання Квитка не підлягає оплаті.
- 6.5.15. У разі проведення акцій або зниження тарифів, Оператор Сервісу повідомить про їх розмір та умови у Сервісі EuroPodorozh.
- 6.6. Форми оплати:
- 6.6.1. приймаються наступні форми оплати:
- 6.6.1.1. інтернет-банківський переказ;
- 6.6.1.2. переказ грошових коштів з платіжного рахунку;
- 6.6.1.3. оплата з використанням опції відстроченого платежу;
- 6.6.1.4. платіжна картка або інший подібний Електронний платіжний інструмент;
- 6.6.1.5. інші спеціальні форми оплати, передбачені в процесі Замовлення Придбання Квитка через Сервіс EuroPodorozh або Службу Обслуговування Клієнтів (наприклад, BLIK).
- 6.6.2. оплата банківським переказом може бути здійснена виключно за Замовлення на Придбання Квитка, подані заздалегідь, принаймні за 7 робочих днів до дати відправлення у випадку квитків у паперовій формі та за 5 робочих днів у випадку квитків в електронній формі, якщо це дозволяє залізничний тариф. Вибираючи форму оплати «банківський переказ», Користувач зобов'язаний сплатити вартість Квитка, що належить Оператору Сервісу, у строк (при цьому строк розуміється як момент зарахування переказу на рахунок Оператора Сервісу):
- 6.6.2.1. 24 години з моменту оформлення замовлення у Сервісі EuroPodorozh або отримання пропозиції від Служби Обслуговування Клієнтів, якщо до дати виїзду залишилося не більше 10 днів,
- 6.6.2.2. 48 години з моменту оформлення замовлення у Сервісі EuroPodorozh або отримання пропозиції від Служби Обслуговування Клієнтів, якщо до дати виїзду залишилося більше 10 днів,
- 6.6.3. У разі вищезазначеного платежу банківським переказом, його слід здійснити на рахунок: TravelTECH sp. z o.o., ul. prof. M. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków. 69 1050 1445 1000 0090 8013 9703.
- 6.6.4. У назві платежу за переказом слід вказати: Замовлення № XXXXXXX, де X означає номер замовлення. Замовлення на Придбання Квитка, оплачене банківським переказом, виконується Оператором Сервісу не пізніше наступного робочого дня після дня, в який сума, що підлягає сплаті за придбаний квиток, була зарахована на вищезазначений рахунок. Бухгалтерський облік здійснюється у робочі дні до 17:00.
- 6.6.5. Оператор Сервісу не несе відповідальності за затримку виконання переказу банками, в тому числі якщо з цієї причини не було здійснено Придбання Квитка.
- 6.6.6. У разі оплати банківським переказом через Інтернет, з використанням опції відстроченого платежу, онлайн-переказом, платіжною карткою або іншою спеціальною формою оплати (наприклад, BLIK), залежно від Перевізника, Придбання Квитка відбудеться негайно або найпізніше до кінця наступного робочого дня.
- 6.6.7. Оплата онлайн-переказом або платіжною карткою здійснюється через уповноважених Операторів Платежів. Якщо під час оформлення замовлення Користувач вибере таку форму оплати, після заповнення особистих даних та підтвердження умов Регламенту він буде перенаправлений на сторінку Оператора Платежів, де здійснить оплату. Відмова від процесу оплати не призводить до обов'язку оплати з боку Користувача і не тягне за собою здійснення Покупки Квитка. Після успішного завершення процесу оплати Користувач буде перенаправлений на Сервіс EuroPodorozh, де буде відображено підтвердження Придбання Квитка, або отримає таке підтвердження у вигляді повідомлення, надісланого на адресу електронної пошти, вказану в Замовленні на Придбання Квитка.
- 6.7. Форма та доставка придбаного Квитка.
Форма, в якій доступний конкретний Квиток, визначається Перевізником і відображається під час Замовлення на Придбання Квитка. - 6.7.1. Квитки в електронній формі – генеруються та доставляються через Сервіс EuroPodorozh електронною поштою або надаються за посиланням, надісланим SMS-повідомленням на адресу електронної пошти та номер телефону, вказані Користувачем у Замовленні на Придбання Квитка. У деяких випадках вони можуть бути надіслані в електронному листі, відправленому безпосередньо Перевізником. У випадку залізничних Квитків національних Перевізників вони надсилаються протягом 30 хвилин з моменту успішного здійснення оплати Користувачем. Квитки залізничних Перевізників з-за кордону надсилаються до кінця робочого дня, наступного за днем, в який Користувач здійснив правильну оплату. Увага – Квиток, надісланий в електронній формі, вважається доставленим у момент успішного завершення передачі даних, пов'язаної з відправленням електронного листа з боку інфраструктури Оператора Сервісу. Якщо Користувач не може знайти повідомлення, надіслане з Сервісу EuroPodorozh, він повинен спочатку перевірити всі папки електронної пошти, в яких збираються небажані повідомлення (СПАМ), а потім зв'язатися зі Службою Обслуговування Клієнтів, щоб змінити адресу електронної пошти, на яку буде повторно надіслано Квиток. Перед повторною відправкою Квитка Оператор Сервісу має право перевірити дані Користувача шляхом підтвердження інформації, наданої під час Замовлення на Придбання Квитка.
- 6.7.2. Квитки, що друкуються на залізничному вокзалі - Користувач, щоб скористатися цією опцією, якщо вона доступна, зобов'язаний заздалегідь прибути на залізничний вокзал і діяти відповідно до інструкцій, отриманих в електронному листі, надісланому через Сервіс EuroPodorozh на адресу електронної пошти, вказану Користувачем у Замовленні на Придбання Квитка. Користувач повинен роздрукувати квиток не пізніше ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда. Квитки, роздруковані на станції, повинні бути валідовані на пероні/вокзалі перед входом до поїзда, на який дійсний даний Квиток. У разі наявності декількох Квитків на різні поїзди – їх не можна валідувати на першій станції. Їх слід скасувати на кожній із цих станцій окремо, перед входом до відповідного поїзда. Квиток, роздрукований на станції, не підлягає поверненню та обміну. Рекомендується роздрукувати всі квитки на першій станції, оскільки на іншій станції така можливість може бути відсутня або час, відведений на пересадку, може бути недостатнім для виконання цієї дії. Оператор Сервісу не несе відповідальності за спосіб і результат виконання Користувачем наданих йому інструкцій щодо поводження з Квитком, роздрукованим на залізничній станції.
- 6.7.3. Квитки в паперовій формі – доставляються на вказану Користувачем адресу кур'єрською службою. Залежно від країни адресата, Квиток може бути доставлений протягом 3 робочих днів (на території Польщі) або навіть 5 і більше робочих днів (за межами Польщі) з моменту його виставлення. Оператор Сервісу не несе відповідальності за неодержання Квитка Користувачем або за його несвоєчасну доставку. Це стосується, зокрема, ситуації, коли Користувач відсутній за вказаною адресою доставки.
- 6.7.4. Немає можливості повторно виписати Квиток, роздрукований на станції, або паперовий Квиток, доставлений кур'єром. Користувач несе відповідальність за наявність дійсного роздрукованого Квитка під час подорожі. Електронні квитки, надіслані електронною поштою, можна роздруковувати багаторазово, і їх обов'язково потрібно мати з собою в поїзді в роздрукованому або електронному вигляді разом з документом, що підтверджує особу пасажира, з фотографією.
- 6.7.5. Користувач, зважаючи на необхідність захисту даних, що містяться в Квитку, зобов'язаний вжити відповідних заходів безпеки, зокрема повинен:
- 6.7.5.1. зберігати конфіденційність даних, що обробляються в поштовому обліковому записі та на кінцевих пристроях (наприклад, комп'ютері, телефоні), на які було доставлено Квиток,
- 6.7.5.2. використовувати для облікових записів та пристроїв, на які було доставлено Квиток, надійні та унікальні паролі (щонайменше 8 символів, малі та великі літери, спеціальні символи або цифри),
- 6.7.5.3. не розголошувати паролі третім особам,
- 6.7.5.4. використовувати двофакторну автентифікацію, де це технічно можливо.
- 6.8. Скасування або зміни з вини Перевізника
- 6.8.1. Оператор Сервісу не несе відповідальності за скасування або будь-які зміни, внесені Перевізником, що стосуються поданих замовлень або Придбаних Квитків для Користувачів, зокрема щодо послуги перевезення. Ця інформація буде надсилатися Користувачеві тільки в разі її попереднього отримання від Перевізника. Усі претензії, що випливають із скасування або зміни, включаючи затримки в русі поїздів даного Перевізника, Користувач повинен направляти до цього Перевізника. Перевізники несуть відповідальність на умовах, визначених у Розпорядженні Європейського Парламенту та Ради від 23 жовтня 2007 року щодо прав та обов'язків пасажирів у залізничному транспорті. Перед оформленням Замовлення на придбання Квитка Користувач зобов'язаний ознайомитися з зазначеними умовами відповідальності.
- 6.9. Повернення Квитка
- 6.9.1. Користувач має право доручити Оператору Сервісу здійснити у Перевізника повернення залізничного Квитка, придбаного в рамках Замовлення на придбання Квитка, якщо він відповідає умовам повернення, встановленим Перевізником, та було подано до дня, визначеного як дата від'їзду. Квитки в паперовій формі повертаються тільки після їх фізичного надсилання на адресу Оператора Сервісу (TravelTECH sp. z o.o. ul. prof. M. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków). Квиток повинен бути доставлений до закінчення терміну, протягом якого можна здійснити повернення. Якщо виконати цю умову неможливо, Квиток повинен бути проставлений на залізничному вокзалі як невикористаний і надісланий Оператору Сервісу. Однак у такому випадку рішення про повернення коштів приймає Перевізник після проведення процедури розгляду скарги, і це рішення не залежить від Оператора Сервісу.
- 6.9.2. У випадку Квитків, придбаних для декількох пасажирів, вирішальне значення для повернення Квитка має заява про намір, подана особою, яка здійснює оплату за даний Квиток, за винятком випадків, коли в Замовленні на придбання Квитка було чітко вказано осіб, які оплачують окремі Квитки в рамках одного Замовлення на Придбання Квитка.
- 6.9.3. У кожному випадку повернення Квитка пов'язане з вирахуванням компенсації, нарахованої Перевізником, та сервісного збору, стягнутого Оператором Сервісу.
- 6.9.4. Вибрані тарифи, визначені в регламентах Перевізників, не дозволяють вносити будь-які зміни в квиток та повертати його до початку подорожі (відмова від поїздки пов'язана з повною втратою здійсненого платежу).
- 6.9.5. Способи повернення Квитка:
- 6.9.5.1. Квиток, придбаний у Сервісі EuroPodorozh – за допомогою форми, що знаходиться на Сервісі EuroPodorozh в розділі «Повернення та обмін», вказавши дані, що ідентифікують повернений Квиток, такі як номер замовлення або Квитка, а також адресу електронної пошти, вказану на Сервісі EuroPodorozh під час оформлення замовлення. Після правильного заповнення форми відбувається перенаправлення на Сервіс EuroPodorozh для завершення процесу повернення Квитка – відповідно до розміщених там вказівок та інструкцій. Припинення процесу повернення Квитка на будь-якому з етапів означає відмову від повернення Квитка і призводить до відсутності повернення коштів.
- 6.9.5.2. Всі Придбані Квитки – електронною поштою – надіславши відповідне повідомлення до Служби Обслуговування Клієнтів на адресу contact@europodorozh.com.ua – з метою ідентифікації Користувача, повідомлення повинно бути надіслано з електронної адреси або номера телефону, вказаного під час процесу Замовлення Придбання «поверненого» Квитка,
- 6.9.5.3. Всі Придбані Квитки – шляхом телефонного зв'язку з Відділом Обслуговування Клієнтів за номерами, вказаними у Сервісі EuroPodorozh – з метою ідентифікації Користувач повинен дзвонити з того ж номера телефону, який був вказаний під час процесу Замовлення На Придбання «поверненого» Квитка.
- 6.9.6. Сума, що належить Користувачеві за повернений Квиток, надсилається Користувачеві тим самим способом, яким він здійснив оплату за Квиток, протягом 7 робочих днів з дати отримання Оператором Сервісу суми від Перевізника, та на той самий рахунок або платіжну картку, з яких було отримано оплату за Квиток. Датою здійснення повернення вважається дата списання коштів з банківського рахунку Оператора Сервісу.
- 6.9.7. Місця або інші додаткові послуги, придбані Користувачем до Квитка, з огляду на правила Перевізників, як правило, не підлягають поверненню, якщо інше не зазначено перед Замовленням на придбання Квитка.
- 6.10. Обмін квитка
- 6.10.1. Залежно від умов, визначених конкретними Перевізниками, Користувач може бути уповноважений обміняти придбаний Квиток на інший. Обмін квитка можливий лише у випадку, якщо у поїзді, яким Користувач бажає подорожувати, є вільні місця, а також:
- 6.10.1.1. у випадку електронних Квитків – щонайменше за одну годину до відправлення поїзда, зазначеного на Квитку, що підлягає обміну, або поїзда, яким Користувач остаточно бажає здійснити подорож, причому вирішальною датою та часом є дата та час відправлення попереднього поїзда,
- 6.10.1.2. у випадку Квитків у паперовій формі – процедура обміну Квитка повинна бути щоразу попередньо узгоджена з Службою Обслуговування Клієнтів.
- 6.10.2. Способи обміну Квитка:
- 6.10.2.1. Квитки, придбані у Сервісі EuroPodorozh – за допомогою форми, що знаходиться у Сервісі EuroPodorozh в розділі «Повернення та обмін», вказавши дані, що ідентифікують обмінюваний квиток, такі як номер замовлення або квитка, а також адресу електронної пошти, вказану у Сервісі EuroPodorozh під час оформлення замовлення. Після заповнення форми відбувається перенаправлення на Сервіс EuroPodorozh для завершення процесу обміну Квитка – відповідно до розміщених там вказівок та інструкцій. Переривання процесу обміну Квитка на будь-якому з етапів означає відмову від обміну Квитка і призводить до того, що обмін не відбудеться.
- 6.10.2.2. Всі Придбані Квитки – електронною поштою – надіславши відповідне повідомлення до Служби Обслуговування Клієнта на адресу contact@europodorozh.com.ua – з метою ідентифікації Користувача, повідомлення повинно бути надіслано з електронної адреси або номера телефону, вказаного під час процесу Замовлення Придбання «обмінюваного» Квитка,
- 6.10.2.3. Всі Придбані Квитки – шляхом телефонного зв'язку з Відділом Обслуговування Клієнтів за номерами, вказаними на сайті Сервісу EuroPodorozh – з метою ідентифікації Користувач повинен дзвонити з того ж номера телефону, який був вказаний під час процесу Замовлення На Придбання «заміненого» Квитка.
- 6.11. Оператор Сервісу, з огляду на вимогу ідентифікації Користувача, залишає за собою право відмовити у поверненні або обміні Квитка, якщо повідомлення з цього приводу було надіслано йому з іншої електронної адреси або телефонного номера, ніж зазначені в процесі Замовлення на купівлю Квитка, що повертається або обмінюється.
- 6.12. У разі замовлення обміну Квитка шляхом телефонного дзвінка або електронного листа до Служби Обслуговування Клієнтів або за допомогою форми, що знаходиться у Сервісі EuroPodorozh, у випадку деяких Перевізників необхідно надати чітку інформацію про Квиток, що обмінюється, а також про маршрут, дату, час, кількість та тип пасажирів. Відсутність цієї інформації або її неоднозначність може подовжити або повністю унеможливити процес обміну квитка. У вищезазначених випадках, виконуючи замовлення на обмін, консультант Служби Обслуговування Клієнтів щоразу перевірятиме можливість обміну та розраховуватиме можливу суму повернення або доплати. У разі необхідності доплати, Користувачу буде надіслано електронне повідомлення з посиланням для здійснення платежу на сайті Платіжного оператора. У разі повернення – сума буде повернена Користувачу на той самий рахунок або платіжну картку, з яких було отримано оплату за Квиток, протягом 7 робочих днів з дня ефективного здійснення повернення без необхідності додаткового контакту з боку Користувача.
- 6.13. Виставлення рахунків-фактур та спосіб їх доставки
- 6.13.1. За послуги, придбані через Сервіс EuroPodorozh або СОК, Клієнту буде виставлено електронний рахунок-фактуру. Здійснюючи покупку та приймаючи ці Правила, Користувач дає згоду на отримання електронних рахунків-фактур у розумінні ст. 2 п. 31 та п. 32 відповідно до ст. 106n ч. 1 Закону від 11 березня 2004 року про податок на товари та послуги.
- 6.13.2. Електронні рахунки-фактури за послуги будуть надсилатися виключно у випадку, якщо Користувач висловив таке бажання на сайті EuroPodorozh, позначивши відповідне поле та залишивши у формі необхідні дані для виставлення рахунку-фактури або надіславши – у день подання Замовлення на придбання Квитка через Службу обслуговування клієнтів – електронного листа на адресу contact@europodorozh.com.ua з необхідними даними та проханням про виставлення та надсилання рахунку-фактури. Користувач зобов'язаний надати правдиві дані для виставлення рахунку та несе відповідальність за їх правильність.
- 6.13.3. Прохання про виправлення рахунку-фактури або його повторне надсилання будуть розглянуті лише в тому випадку, якщо відправник повідомлення надішле його з електронної адреси, вказаної під час Замовлення на Придбання Квитка, при цьому виправлення рахунку-фактури буде здійснено, якщо Оператор Сервісу отримає відповідне прохання не пізніше 15 числа місяця, наступного за місяцем, в якому був Придбаний Квиток, при цьому запити, подані після цього терміну, будуть розглядатися індивідуально з точки зору обґрунтованості та відповідності чинним нормам законодавства.
- 6.13.4. У разі Придбання Квитка для більш ніж одного Користувача, якщо не вказано покупця, на ім'я якого має бути виставлений рахунок-фактура, він буде виставлений на ім'я першого з Користувачів, зазначених у Замовленні на Придбання Квитка.
- 6.14. Особливі правила щодо подорожей неповнолітніх осіб.
- 6.14.1. Окремі Перевізники по-різному регулюють перевезення неповнолітніх осіб. Окремі Перевізники можуть ввести обмеження щодо подорожей для осіб, які не досягли 18 років. Особи віком до 12 років повинні подорожувати під наглядом дорослих.
- 6.14.2. Перед Замовленням Придбання Квитка для неповнолітньої особи, яка подорожує самостійно, Користувач повинен перевірити можливості самостійної подорожі в регламенті Перевізника. Оператор Сервісу не перевіряє дотримання умов самостійної подорожі неповнолітнього, а також наявність у неповнолітнього згоди законного опікуна на подорож – ці дані надаються Користувачем, який відповідає за їх достовірність.
-
7. СКАРГИ
- 7.1. Користувачі можуть подавати до Оператора Сервісу скарги щодо функціонування Сервісу EuroPodorozh.
- 7.2. Скарги можна подавати в письмовій формі на адресу Оператора Сервісу (TravelTECH sp. z o.o., ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków) або електронною поштою на адресу: contact@europodorozh.com.ua.
- 7.3. Скарга повинна містити ім'я, прізвище та адресу електронної пошти Користувача або поштову адресу (залежно від обраного Користувачем способу зв'язку), опис обставин, а якщо скарга стосується зробленого замовлення, конкретного платежу або Придбання Квитка – вказати номер замовлення, платежу або Квитка, а також дату цього замовлення або придбання Квитка.
- 7.4. Оператор Сервісу може вимагати від Користувача додаткових заяв для підтвердження обґрунтованості скарги.
- 7.5. Оператор Сервісу є стороною розгляду скарги лише у випадку скарг, пов'язаних з діяльністю Сервісу EuroPodorozh.
- 7.6. Скарги на послуги, що надаються Оператором Сервісу, та на роботу Сервісу EuroPodorozh можуть бути подані протягом 30 днів з дати події, що є предметом скарги, якщо законодавство не встановлює більш тривалі терміни.
- 7.7. Скарги розглядаються негайно, але не пізніше ніж протягом 14 днів з моменту отримання.
- 7.8. Користувач отримує повідомлення про рішення Оператора Сервісу електронною поштою на адресу Користувача, вказану в скарзі, або поштою на адресу для листування (залежно від обраного Користувачем способу комунікації).
- 7.9. Дані, надані Користувачами у зв'язку з поданням скарги, будуть використовуватися Оператором Сервісу виключно з метою розгляду та відповіді на скаргу.
- 7.10. Користувач, надіславши Оператору Сервісу повідомлення з електронної адреси або номера телефону, вказаного під час процесу Замовлення Придбання Квитка, на проїзд, якого стосується скарга, включивши в повідомлення прохання подати скаргу від його імені до Перевізника, а також додавши Квиток, що є предметом скарги, та вказавши причини скарги, може звернутися до Оператора Сервісу з проханням представляти його в процесі розгляду скарги на послуги Перевізників, пов’язані з Придбаним Квитком. Скарги щодо послуг Перевізників можуть подаватися у строки та на умовах, визначених цими суб’єктами у їхніх регламентах. Оператор Сервісу повідомить Користувача про рішення Перевізника щодо скарги протягом 14 днів з моменту її отримання або в термін, зазначений Перевізником. Оператор Сервісу надає Користувачеві всю необхідну підтримку щодо скарги, поданої Користувачем до Перевізника, ця послуга не підлягає додатковій оплаті.
- 7.11. Оператор Сервісу, з огляду на вимогу ідентифікації Користувача, залишає за собою право відмовити у поданні скарги до Перевізника від імені Користувача у випадку, якщо повідомлення з цього приводу було надіслано йому з іншої електронної адреси або телефонного номера, ніж зазначені у процесі Замовлення на Придбання Квитка, що стосується поїздки, яка є предметом скарги.
- 7.12. У випадку подання скарги безпосередньо до Перевізника (без Оператора), у разі позитивного рішення Перевізника про повернення коштів, Користувач зобов’язаний надіслати це рішення на contact@europodorozh.com.ua протягом 14 днів для здійснення повернення; непред’явлення може спричинити затримки або відмову у поверненні.
-
8. НАДАННЯ ПОСЛУГ ЕЛЕКТРОННИМ ШЛЯХОМ
- 8.1. Оператор Сервісу в рамках Сервісу EuroPodorozh є постачальником послуг, що надаються електронним шляхом, у розумінні Закону від 18.07.2002 р. про надання послуг електронним шляхом (тобто Вісник законів 2019 р., позиція 123, далі: «н.п.е.ш.»). Цей Регламент є одночасно регламентом надання послуг електронним шляхом у розумінні ст. 8 Закону про надання послуг електронним шляхом. Оператор Сервісу надає послуги електронним шляхом у режимі реального часу та відповідно до Регламенту.
- 8.2. Послуги, що надаються електронним шляхом Оператором Сервісу на користь Користувача, відповідають послугам, описаним у Регламенті.
- 8.3. Договір про надання послуг електронним шляхом укладається в момент:
- 8.3.1. здійснення Користувачем оплати за замовлення, розміщене у Сервісі EuroPodorozh, або здійснення оплати через Службу Обслуговування Клієнтів.
- 8.3.2. створення Користувачем Особистого Кабінету Клієнта;
- 8.3.3. реєстрації за допомогою форми реєстрації на розсилку новин, доступної у Сервісі EuroPodorozh, разом із наданням згоди на отримання комерційної та маркетингової інформації, або шляхом позначення відповідної згоди під час оформлення замовлення у Сервісі EuroPodorozh.
- 8.4. Перед укладенням договору про надання послуг електронним шляхом Учасник повинен ознайомитися з текстом Регламенту, підтвердити його прийняття та зобов'язатися дотримуватися його.
- 8.5. Користувачеві заборонено надавати Оператору Сервісу незаконний контент.
- 8.6. Для співпраці з Сервісом EuroPodorozh та інформаційною системою, яку використовує Оператор Сервісу, Користувач повинен мати обладнання та систему, що відповідають наступним технічним вимогам:
- 8.6.1. пристрій з веб-браузером (рекомендується найновіша версія) з увімкненою підтримкою необхідних файлів «cookies» та javascript;
- 8.6.2. підключення до мережі Інтернет;
- 8.6.3. доступ до електронної пошти.
- 8.7. Оператор Сервісу повідомляє, що користування послугами, визначеними в цим Регламенті, може бути пов'язане зі стандартним ризиком, пов'язаним з використанням мережі Інтернет, і рекомендує Користувачам вжити відповідних заходів для його мінімізації. Оператор Сервісу забезпечує функціонування Сервісу EuroPodorozh, який дозволяє користуватися послугою, що надається електронним шляхом, відповідно до наявних технічних знань, таким чином, щоб максимально унеможливити доступ сторонніх осіб до змісту повідомлень, що складають цю послугу , зокрема, з використанням криптографічних технік, відповідних до властивостей наданої послуги, а також однозначної ідентифікації сторін послуги, що надається електронним шляхом.
- 8.8. У разі запланованих перерв, модернізації, оновлення або ремонту Сервісу EuroPodorozh, Оператор Сервісу повідомить про це Користувачів, розмістивши на Сервісі EuroPodorozh повідомлення про тимчасові труднощі або відсутність доступу до нього.
- 8.9. До скарг на всі послуги, що надаються електронним шляхом, застосовуються відповідні положення цього Регламенту в частині скарг.
-
9. ІНШІ ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИМ ШЛЯХОМ
- 9.1. В рамках діяльності Сервісу EuroPodorozh Оператор Сервісу, окрім інших послуг, зазначених у Регламенті, надає Користувачам можливість користуватися наступними безкоштовними послугами, що надаються в електронному вигляді:
- 9.1.1. Послуга ведення особистого кабінету клієнта (далі: „Особистий Кабінет Клієнта")
- 9.1.2. Послуга інформування про комерційну пропозицію Оператора Сервісу, так званий Newsletter (далі: „Newsletter").
- 9.2. Особистий Кабінет Клієнта
- 9.2.1. Користувач отримує можливість вести Особистий Кабінет Клієнта після реєстрації у вигляді заповнення та прийняття реєстраційної форми через Сервіс EuroPodorozh. Послуга «Особистий Кабінет Клієнта» після реєстрації надається на невизначений термін і може бути припинена Користувачем після вибору та підтвердження в панелі «Особистий Кабінет Клієнта» опції «Видалити Особистий Кабінет» або шляхом надсилання запиту на видалення «Особистого Кабінету Клієнта» електронним листом на адресу contact@europodorozh.com.ua. Особистий кабінет дозволяє відстежувати історію Придбаних Квитків, визначати пасажирів, вносити контактні дані для обслуговування та оформлення замовлення, а також дані для виставлення рахунку.
- 9.2.2. Користувач зобов'язаний і несе відповідальність за збереження в таємниці даних для входу в Особистий Кабінет Клієнта та за належне забезпечення безпеки доступу до Особистого Кабінету Клієнта та пов'язаного з ним поштового кабінету.
- 9.3. Newsletter
- 9.3.1. Послуга «Newsletter» передбачає надсилання Користувачу комерційної інформації від Оператора Сервісу. В рамках послуги Newsletter Користувач може висловити згоду на отримання комерційної та маркетингової інформації, пов'язаної з тематикою Сервісу EuroPodorozh. Вищезазначена інформація буде надсилатися електронною поштою або SMS/MMS на вказану вами адресу електронної пошти та номер телефону. Отримання комерційної та маркетингової інформації в рамках послуги «Newsletter» є безкоштовним. Згода на отримання Newsletter є незалежною від інших згод, наданих в рамках Сервісу EuroPodorozh, що означає, що вона не впливає на можливість користування цим сервісом, в тому числі Службою Обслуговування Клієнтів, а її відкликання є чинним лише в межах цієї послуги.
- 9.3.2. Активація послуги Newsletter можлива після подання заяви про волю Користувача шляхом реєстрації за допомогою форми реєстрації на Newsletter, доступної на сайті Сервісу EuroPodorozh, разом із наданням згоди на отримання комерційної та маркетингової інформації або шляхом позначення відповідної згоди під час подання замовлення в Сервісі EuroPodorozh. Щоб почати користуватися послугою «Newsletter», необхідно вказати свою електронну адресу та/або номер телефону. Послуга «Newsletter» після реєстрації надається на невизначений термін і може бути припинена Користувачем у будь-який час шляхом надсилання електронного листа на адресу contact@europodorozh.com.ua або в результаті відмови від надання даної послуги Користувачем за допомогою посилання, розміщеного в тексті електронного листа, надісланого в рамках Newsletter.
-
10. ПРАВИЛА ФУНКЦІОНУВАННЯ СЕРВІСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
- 10.1. Оператор Сервісу в рамках діяльності Сервісу EuroPodorozh надає Користувачам можливість користуватися послугами Служби Обслуговування Клієнтів.
- 10.2. Послуги СОК надаються у години, вказані у Сервісі EuroPodorozh за адресою: https://www.europodorozh.com.ua/contact.
- 10.3. Послуги СOK включають
- 10.3.1. реалізація та підтримка в пошуку залізничних сполучень та пов'язаних з ними пропозицій Перевізників,
- 10.3.2. виконання на замовлення Користувачів оцінки вибраних пропозицій Перевізників,
- 10.3.3. можливість здійснення оплати за Квиток,
- 10.3.4. Придбання квитка,
- 10.3.5. доставка, повернення або обмін Придбаного Квитка,
- 10.3.6. отримання підтримки та обслуговування Клієнта як до, так і після укладення договору з Оператором Сервісу на підставі Регламенту, в тому числі після Придбання Квитка в межах послуг, що покриваються Квитком.
- 10.4. В рамках послуг СOK всім Користувачам надається безкоштовна гаряча лінія, доступна за номером телефону, вказаним у Сервісі EuroPodorozh за адресою: https://www.europodorozh.com.ua/contact, вартість дзвінка відповідно до тарифу оператора.
- 10.5. Користувачам також доступна додаткова послуга у вигляді платної гаряча лінії, доступної за номером телефону, вказаним у Сервісі EuroPodorozh за адресою: https://www.europodorozh.com.ua/contact, вартість дзвінка вказана на сайті EuroPodorozh. Послуга платної гаряча лінії полягає у наданні Користувачам можливості вибрати зв'язок із СОК, який розглядається як пріоритетний. Користування платною інформаційною лінією пов'язане з нарахуванням підвищеної плати за дзвінок за кожну розпочату хвилину з моменту встановлення зв'язку з автоматичною системою телефонного обслуговування.
-
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
- 11.1. Оператор Сервісу залишає за собою право односторонньо вносити зміни до змісту Регламенту , дотримуючись при цьому принципу, що Користувач зобов'язаний дотримуватися Регламенту, чинного на момент його прийняття відповідно до Регламенту, за винятком послуг, що надаються в електронній формі, таких як Особистий Кабінет Клієнта та Newsletter, для яких зміна набуває чинності через 14 днів з дня опублікування змін у Сервісі EuroPodorozh та індивідуального повідомлення Користувача електронною поштою про заплановані зміни. У разі неприйняття змін, Користувач має право подати заяву про розірвання договору на надання послуг, що надаються електронним способом, до дати набрання чинності змінами, надіславши електронного листа на адресу contact@europodorozh.com.ua.
- 11.2. Оператор Сервісу має право припинити надання певного виду електронних послуг, і в такому випадку договори про надання даних послуг розриваються. Оператор Сервісу може також припинити надання послуг Newsletter та Особистого Кабінету Клієнта, описаних у цьому Регламенті надання електронних послуг, з дотриманням 14-денного терміну попередження у формі документа, надісланого електронною поштою на адресу Клієнта. У разі, якщо Користувач використовує Особистий Кабінет Клієнта або Newsletter всупереч Регламенту або загальноприйнятим нормам права, Оператор Сервісу може негайно припинити надання цих послуг без попереднього повідомлення, надіславши відповідний документ електронною поштою на адресу, вказану Клієнтом під час укладення договору на надання відповідної послуги.
- 11.3. Контент, розміщений Оператором Сервісу на сайті Сервісу EuroPodorozh, включаючи тексти, графіку, фотографії, мультимедійні матеріали, Регламент, Політика конфіденційності та інші елементи, є власністю Оператора Сервісу або Оператор Сервісу має на них право на підставі ліцензії в розумінні положень Закону від 4 лютого 1994 року про авторське право та суміжні права (Закон № 1062 від 2021 р. із змінами) та Закону від 27 липня 2001 р. про захист баз даних (Закон № 386 від 2021 р. із змінами), за винятком:
- 11.3.1. Розклади руху, які відповідно до Закону від 11 серпня 2021 року про відкриті дані та повторне використання інформації публічного сектору (Вісник законів 2021, позиція 1641) є публічною інформацією;
- 11.3.2. Регламенти Перевізників, які залишаються власністю відповідних суб'єктів.
Копіювання, розповсюдження, модифікація або використання вмісту Сервісу EuroPodorozh в будь-якій формі без попередньої письмової згоди Оператора Сервісу під страхом недійсності заборонено і підлягає санкціям, визначеним у вищезазначених законах. - 11.4. У питаннях, не врегульованих Регламентом, застосовуються положення Цивільного кодексу та відповідних законів польського права, а також права Європейського Союзу, зокрема Розпорядження. Слід зазначити, що послуга, яка надається Оператором Сервісу, полягає у виконанні фактичних дій, пов'язаних із замовленням Користувачами послуг у Перевізників, у зв'язку з чим вона вважається виконаною в момент її підтвердження – повернення або відмова можливі лише у випадку, якщо суб'єкт, який надає дану послугу, чітко вказав на це.
- 11.5. Через Сервіс EuroPodorozh Оператор Сервісу не займається продажем, організацією або підготовкою туристичних пакетів чи пов'язаних туристичних послуг у розумінні Директиви Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2015/2302 та британських положень від 2018 року щодо туристичних пакетів та пов'язаних послуг. Сервіс може містити посилання або переадресації на зовнішні сайти постачальників послуг, а також платформи типу white label, які пропонують додаткові послуги, в тому числі туристичні. Якщо користувач скористається цими посиланнями, бронювання цих послуг не буде розглядатися Оператором Сервісу як туристичний пакет або пов'язана послуга в світлі положень вищезазначених директив. Оператор Сервісу не несе відповідальності за виконання послуг, що надаються зовнішніми постачальниками. Усі питання, пов'язані з наданням таких послуг, слід направляти безпосередньо до відповідних суб'єктів, що надають ці послуги. Детальну інформацію щодо Директиви ЄС 2015/2302 можна знайти на спеціальному веб-сайті тут.
- 11.6. Вирішення можливих спорів, що виникли між Оператором Сервісу та Клієнтом, який є Споживачем, підлягає юрисдикції відповідних судів відповідно до положень відповідних статей Цивільного процесуального кодексу. Вирішення можливих спорів, що виникли між Оператором Сервісу та Клієнтом, який є підприємцем у розумінні Цивільного кодексу, підлягає розгляду в суді, який є компетентним за місцезнаходженням Оператора Сервісу.
-
12. АРХІВНІ ВЕРСІЇ РЕГЛАМЕНТІВ
- 12.1. Оператор Сервісу надає Користувачам доступ до архівних версій регламентів. Чинний Регламент та їхні можливі архівні версії, що діяли протягом останніх 12 місяців, публікуються у Сервісі EuroPodorozh , а старіші версії регламентів, що діяли раніше, ніж 12 останніх місяців, надаються Користувачеві у відповідь на його запит, надісланий на електронну адресу: contact@europodorozh.com.ua.
- 12.2. Обов’язуючий від 18.04.2023 до 12.11.2025 - https://www.europodorozh.com.ua/terms2_04