Допомога > ОНЛАЙН БРОНЮВАННЯ КВИТКІВ:  Чому моє бронювання не підтверджено?

? Онлайн бронювання квитків

Показати більше Приховати

Чому моє бронювання не підтверджено?

Підтвердження бронювання квитка на потяг відбувається після оплати квитка.

Електронне підтвердження бронювання приходить на адресу електронної пошти, вказану клієнтом під час бронювання. Кожне бронювання має власний номер, що дозволяє ідентифікувати клієнта. Номер бронювання вказується в темі та заголовку повідомлення. Це рядок чисел, який закінчується буквою -М.

Відсутність оплати квитка рівносильна відсутності підтвердження бронювання.

? Онлайн купівля квитків

Показати більше Приховати

? Онлайн оплата

Показати більше Приховати

? Знижки та пільги

Показати більше Приховати

? Повернення та обмін квитків

Показати більше Приховати

? Планування подорожі

Показати більше Приховати

? Подорож потягом

Показати більше Приховати

? Потяги

Показати більше Приховати

? Закордонні подорожі

Показати більше Приховати

? FAQ / Часті запитання

Показати більше Приховати